Na ontvangst van de gegevens sturen wij ten allen tijde een bevestiging toe (digitaal). Na het sturen van de bevestiging is de reservering definitief en gelden onze algemene voorwaarden die daarop betrekking hebben.

 

1. De betaling dient te worden voldaan voor de dag van de reservering of in het geval van een evenement op onze locatie de dag zelf. Dit geld ook als de persoon die de reservering heeft geboekt niet opdaagt. (mocht erop de dag van het evenement onverhoopt iets gebeuren waardoor een bezoek aan ons niet mogelijk is, neem dan contact met ons op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen).

2.  Wij zijn niet aansprakelijk voor schade tijdens het gebruik van onze services. Dit geld zowel voor bezittingen als fysieke schade (Ga van tevoren na of er uitgenodigden zijn met gevoeligheid van epilepsie. Deze evenementen zijn niet geschikt voor deze personen en wij zijn hier niet verantwoordelijk voor).

3. Activiteiten starten en eindigen op de gereserveerde tijden. In verband met voorgaande en opvolgende activiteiten is het vaak niet mogelijk eerder te starten of langer door te gaan. Houdt u daar a.u.b. rekening mee bij het plannen van uw reis.

4. Eigen consumpties meenemen (bedoeld voor de kinderen tijdens de activiteiten) is niet mogelijk. Bij de activiteiten zijn eten en drinken inbegrepen. Ook voor een verjaardagstaart of maaltijden kunt u bij ons terecht. Uitzonderingen zijn etenswaren voor kinderen met bv. een allergie. 

5. Als ouders/begeleiders bent u van harte welkom om tijdens het feest aanwezig te blijven, foto’s te maken en het feest mee te beleven. Bij kinderen vanaf 7 jaar kunt u er ook voor kiezen om de kinderen te brengen en aan het einde van het feest weer op te halen. Wij verwachten u wel uiterlijk 15 minuten voor het einde van het feest weer op onze locatie aanwezig bent.

6. Als u een deel van het feest niet aanwezig bent ontvangen wij graag een direct bereikbaar 06-nummer. Bij calamiteiten verwachten wij u binnen 15 minuten terug op onze locatie

7. Komt u niet aan als groep, maar worden de kinderen individueel gebracht dan stellen wij het op prijs om buiten onze locatie te verzamelen en daarna gezamenlijk naar binnen te gaan. Wij verwachten dat degenen die de kinderen ophalen 15 minuten voor afloop van het feest aanwezig zijn. Het is vaak niet mogelijk om in de zaal te wachten op ouders die te laat arriveren i.v.m. opvolgende activiteiten. Wij hopen op uw begrip.

8. Kinderactiviteiten in zijn bedoeld voor kinderen vanaf 6 jaar. Uiteraard mogen jongere kinderen ook deelnemen aan het programma alleen verwachten wij dan wel dat een ouder beschikbaar is om hen te helpen. Zij vallen niet onder onze verantwoording.

9. Bij kinderactiviteiten met meer dan 10 kinderen werken wij automatisch met meer begeleiding en wordt de prijs daarop aangepast.

10. Heeft u een boeking geplaatst voor >10 kinderen, dan kunt u wijzigingen in het aantal tot 24 uur voor het feest nog doorgeven. Als u later afmeld of met minder kinderen op onze locatie komt zonder een wijziging te hebben doorgegeven, dan brengen wij het volledige bedrag van de reservering in rekening. 

11. Annuleren (zonder overboeking naar een andere datum) van de kinderactiviteiten kan tot 14 dagen voor de geboekte datum. We berekenen wel € 12,50 kosten door boekingskosten. Dit verrekenen wij met de aanbetaling. 

12. Annuleert u later (zonder overboeking naar een andere datum) dan hanteren wij de volgende percentages van het boekingsbedrag:
25% bij annulering tussen 14 en 7 dagen
50% bij annulering tussen 7 en 3 dagen
100% bij annulering vanaf 2 dagen omdat dan alles al is geregeld en ingekocht

13. Bij zware aantoonbare omstandigheden (bv. weeralarm met een negatief reisadvies) is het mogelijk het feest te verplaatsen naar een andere datum zonder bijkomende kosten. De nieuwe datum moet wel zo dicht mogelijk bij de oorspronkelijke datum liggen.

14. Bij alle kinderactiviteiten zijn voor 2 ouders/begeleiders een gratis drinkconsumptie en deelname aan de maaltijd (als deze is gereserveerd) inbegrepen. Als er meer ouders/begeleiders aanwezig zijn berekenen wij eventuele extra consumpties en maaltijden door als hierom wordt gevraagd.

15. Uiteraard doen wij er alles aan om de veiligheid van de kinderen te waarborgen. Ook hechten wij veel waarde aan respect voor elkaar. Voorafgaande en tijdens activiteiten brengen wij de kinderen daarom op de hoogte van enkele (gedrag)regels. Natuurlijk blijft het een feestje dus gebeurd dit op een manier die daarbij past.

16. Het bedrag voor het verzorgen van activiteiten op onze locatie moet direct na afloop worden voldaan. Wij gaan niet akkoord met betaling achteraf op factuur.

17. Betalingswijze:
Wij gaan uit van een contante betaling van het restantbedrag.
U kunt bij ons (nog) niet pinnen!
Als u het gehele bedrag vooraf wil voldoen via overschrijving dan is dat mogelijk. Het restantbedrag moet wel uiterlijk 5 dagen voor de activiteiten zijn bijgeschreven. Graag ontvangen wij ook even een berichtje als dit gewenst is. U ontvangt van ons een betaalcode

 

Bij vragen over het bovenstaande kunt u contact opnemen.